The best on the net:

100 Kosov Svetovanje Iz 100

zdravja, zdravstvenega varstva, medicine

Skrb pediatrične medicinske sestre so na voljo 24/7, da pomagajo odgovoriti na vaše zdravje vprašanja.

Oni naj vam pomaga, da občutek ogroženim in bingeing na višjo kalorično hrano. Na primer: med, je samo 64 maščobe sprošča kalorij v eno žlico. Jajca so le 70 kalorij v eno trdo kuhano jajce, naložen z maščobo sprošča beljakovin.

Delno posneto skuto sir je samo 39 kalorij v eno unčo, pakiran z maščobo sprošča kalcij. Temna čokolada je okoli 168 kalorij v eno unčo kvadrat, ampak to je pakiran z maščobo releasers. In University of Tennessee študija je pokazala, da ljudje, ki cut 500 kalorij na dan, in jedli jogurt trikrat na dan 12 tednih izgubili več telesne teže in maščobe kot skupina, ki samo zmanjšanje kalorij. Raziskovalci, ki je ugotovila, da je kalcij v nizko vsebnostjo maščob mlečnih živil sproži hormonsko odziv, ki zavira telo je proizvodnja maščobne celice in povečuje razgradnjo maščob.

Samo predstavljajte si učinek bi lahko imeli, če ste bili, da preživijo čas vsak teden sistematično krepitev mehkih spretnosti mladih talentov na svojo ekipo. Bi ga poslali močno sporočilo, teden za tednom. Vi bi bili zaposleni bolj zavedati. Vi bi zaposleni nego. Vam bi pomagalo, da se zaposleni naučijo manjka osnove ena, ena vaja hkrati. Bottom line: bi Vi zgraditi vaš mlade delavce,—in da jih toliko bolje.


Germitox

STEMP Smart Temperatura Obliž je termometer preoblikoval za 21. stoletje. V STEMP senzor, medicinsko-razred lepila in pametni telefon aplikacije delujejo skupaj neopazno zagotoviti takojšnjo natančno, stalno telesno temperaturo merjenja.

Mislim, da je termometer izpolnjuje band-aid. Če imate otroke, če jih imajo starši, če ste že kdaj bil bolan, ali če jih želite upravljati svoje zdravje bolje.

Sarah in Tim je primer, ki je najbližje moji in sem bil tekoč, da se pritožujejo o tem, kako nerealno hipoteko in pripomočkov, ki bi se za moje področje (nekdo pod komentiral, recimo, 1% za davek od premoženja", omg, jaz sem plačujejo 1900 mesec samo depozitni del za kritje davki in zavarovanja). ampak potem sem se odločil, da je to smernico in jaz bi videli, kako vsaj dobili blizu, da bi plačilo visokih stroškov moje področje.

Hoja je najpreprostejši obliki vadbe in lahko izvaja kdorkoli, kjerkoli. Ni nobenega opravičila za ne hojo vsaj 20-30 minut na dan. Lahko zbudi 15 minut prej, zjutraj in hodi za 10 minut, ki jih lahko naredite še 10 minut po kosilu in 10 minut na noč. Če vreme ne dopušča dogaja na prostem, lahko vedno uporabite tekočem traku in še vedno uživajo koristi. Povprečna oseba lahko gorijo okoli 100 kalorij za 30 minut hoje; hitrost in masa lahko igra razlika pa v povprečju to je število, ki si ga lahko prevzame.

V nasprotju s splošnim prepričanjem, ni vse maščobe niso škodljive, čeprav so trans maščobe in nasičenih maščob se je treba izogibati. Rastlinska olja, oreščki in ribe so zdrava viri maščob, in ribe, perutnina, krompir in fižol so najboljši viri beljakovin, glede na Harvardski Šoli za Javno Zdravje. AMERIŠKO Ministrstvo za Kmetijstvo priporoča uživanje paleto sadja in zelenjave: sveže, zamrznjene, malo natrija, konzervirano, sušeno in 100% sokovi so sprejemljive možnosti. Za posameznike z visokim krvnim tlakom ali holesterolom, na Mayo Kliniki priporoča prehrana z nizko vsebnostjo natrija, nasičenih maščob in holesterola, in poln zelenjave, polnozrnatih in zdravih maščob. Dnevni multivitamin je lahko koristen dodatek k a dobro zaokroženo prehrane.

kajenje cigaret zdravstveno svetovanje