Advertisement

Akcijski Načrt Za 2017 — In Preostanek Svojega Življenja

zdravje zdravnik zdravstvenega varstva

Jedo zajtrk je pomemben za ohranjanje raven energije in pomoč pri sladkorja v krvi upravljanje. Izogibajte se jedo zajtrk, ki je veliko ogljikovih hidratov in sladkorja. To samo nastavi nas za sladkorja v krvi rollercoaster.

Zato je najbolje, da se posvetuje z travel medicine klinika 4 do 6 tednov pred odhodom. Imejte v mislih, da cepivo, ki je zaščitni učinek traja nekaj časa, da se razvijejo po cepljenju. Nekatera cepiva, preveč, lahko zahtevajo več kot en odmerek, torej več kot en obisk pisarniški morda potrebno. Vendar, ko je nujno potovanje pojavijo težave, je še vedno pametno in koristno, da se dogovorite za potovalne medicine specialist obiščite celo do dneva pred odhodom.

Raztezanje je eden najbolj spregledanih vaje, ki izboljša vaše razpoloženje. To sprošča napetost mišic, preprečuje mišične krče, izboljšuje limfni pretok in pretok krvi, ki se lahko, da boste srečnejši in tudi obdržati prebavo, ki delajo dobro. Prav tako preprečuje mišične stagnacije, ki lahko samo, da se boste počutili slabo. Stretch zjutraj malo in malo bolj zvečer pred spanjem.

Tudi samo nekaj minut se boste počutili bolje — poskusite!


XTRAZEX

Ali je joga razreda, ki bo v telovadnici ali srečanje prijatelj za sprehod, ko mama redno dokazuje, zdravo samopomoč, ne samo ona koristi, vendar je še pomembneje, uči vrednost zdravstvene dejavnosti za svoje otroke, da posnemajo. Zdrave družine začnete z zdravo mame. Vsi vemo, da govorimo govoriti" ne deluje. Hoja sprehod" (včasih dobesedno!) je edini učinkovit način za povečanje fit, zdravi, otroci, ki se lahko nato mimo teh sredstev na svoje otroke.

Oreščki so odličen prigrizek, da so skozi ves dan, pod pogojem, da obdržite svoj porcij pod nadzorom.
So bogati na zdrave maščobe, vsebujejo dober odmerek prehranskih vlaknin, in vam bo pomagal ostati satiated. Menijo, snacking na unčo orehi, da se v nekaterih omega-3 maščobnih kislin, peščica luteinom bogat pistacije, ali eno unčo, ki služijo mandljev, ki vsebuje 37 odstotkov vaš dnevni odmerek vitamina E.

Vendar na splošno, srečanje več teh kvalifikacij, ki je povezana s, ki imajo manj dejavnikov tveganja za bolezni srca in ožilja—stvari, kot so visok holesterol, visok belih krvnih celic, in lahko visok krvni tlak. Raziskovalci pogledal 13 takih biomarkerje v celoti. Dejavni in imajo zdravo telo-odstotek maščobe so bile povezane s ugodne rezultate v devetih in 10 biomarkerje), medtem ko ne kajenje in uživanje ter so bile povezane s samo dve in eno.