Featured pages:

54 Načinov, Da Ostanejo Srečni In Zdravi, Kljub Vaš Zaseden Življenjski Slog

54 Načinov, Da Ostanejo Srečni In Zdravi, Kljub Vaš Zaseden Življenjski Slog

Spodaj so 17 spremembe življenjskega sloga dokazano zdrava za menopavzi in postmenopausal let, od Pritikin zdravnik Danine Fruge, MD, del svoje Zdravje Žensk seminar na Pritikin Dolgoživost Center.

Reči ne za sladico, ki je težka, toda kaj, če ste izgubili denar, vsakič, ko ste jih dali v skušnjavo? Pakt je uporabnikom dal svoj denar, če je njihova usta so, in prinaša finančne spodbude za zdrave navade. Vam povem, da je app, koliko ste pripravljeni, da dajo na linijo in ga usmerja vas, da bi zdrave spremembe življenjskega sloga. Zaslužite denar, ko delate, in izgubite denar, če se ne odločite, da dosežejo svoje zdravje ciljev.

Lahko tudi sinhronizirate app z drugimi priljubljena zdravje sledilci, da bi spremljali vaše hrane.

Obstaja možnost, da ste prioriteta zdravo jesti na dinnertime, ko ste domov z dela in uživanje s svojo družino. Vendar glede na nedavne študije , zaradi česar čas za zajtrk naredi velika razlika za vaše zdravje, nastop (mentalno in fizično), in izgubo maščobe. Jedo zajtrk povečuje spomin, pozornost, ustvarjalnosti, in še veliko več. Visoke beljakovin, nizko-carb, zmerno-maščobe zajtrkov lahko pomagajo nadzorovati krvni sladkor konice in dvig ravni nevrotransmiterjev, dopamin in acetilholin, ki so tako odgovorni za pogon in duševno jasnost.

zdravje srca zdravstvenega varstva življenjskega sloga

XTRAZEX

Jedo eno zelene zelenjave na dan ali eno listnata zelena je odličen način, da dobite si zdrav v kuhinji brez veliko misli. To je lahko skodelica brokolija na večerjo ali špinača snuck v smoothie. V skodelici zelenega fižola na večerjo ali kakšno listnati ohrovt vrgel s sesekljano sladki krompir in nekaj preprostih začimbe.

Kaj šteje, samo poskrbite, da je zeleno, naravno, in od zemlje. Ta živila nam z več prehranjevanja kot katero koli hrano, tam So alkalize naše telo, spodbuja duševno dobro počutje , in nas zaščitil od glavnih oblik bolezni.

Ne preskočite jedi ali zgrabi kar hitro, če ima nizko hranilno vrednost, potruditi, da bodisi nakup ali pripravo zdravih jedi in boste izkoristili prednosti z višjo raven energije in manj zdravstvenih težav. Pomembno je tudi, da jemo uravnoteženo prehrano, ki je malo sladkorjev in nasičenih maščob. Medtem ko bi morali omejiti predelanih živil, če obstaja nekaj, kar resnično uživali prehranjevanja ne popolnoma odpraviti, da iz vaše prehrane. Če boste to storili, boste tvegajo binging na to v trenutku šibkosti.

Obvestilo o arašidi: na eni točki FSA svetuje, da boste morda želeli, da bi se izognili jedo arašidi, če ste noseči, v nekaterih primerih. To je vključevalo če imate atopijski bolezni , kot so astma, ekcem ali seneni nahod , ali če ožji družinski član je eden od teh pogojev.

To pa zato, ker je bila skrb, da otrok lahko razvije alergijo na arašide, ki so posledica njihove matere, uživanje arašidi med nosečnostjo. Vendar pa v luči novih dokazov, ta nasvet se je spremenila v decembru 2008. FSA zdaj svetuje, da ni nobene potrebe za ženske, ki so noseče ali dojenjem, ali tistim, ki imajo otroke, mlajše od 3, če želite spremeniti svojo prehrano, da se izključijo arašidi.