Advertisement

100 Nasveti Za Izboljšanje Vašega Življenja

100 Nasveti Za Izboljšanje Vašega Življenja

A plošča zdravstvene nege voditelji iz Magnet zmogljivosti, ki nasveti kolegi medicinske sestre obiskujejo Ameriške medicinske Sestre Izpopolnjevanje Center Nacionalni Magnet Konferenci v oktobru v Orlandu, da bi jim pomagali ukvarjajo s tem zdravo medicinska sestra pobudo ko oni nazaj domov.

Predavatelji vključeni Maureen Bela, MBA, RN, NEA-BC, FAAN, glavna medicinska sestra izvršni in višji podpredsednik na Northwell Zdravje v New Yorku; Patricia Reid Ponte, DNSc, RN, FAAN, višji podpredsednik za oskrbo bolnikov storitve in CNO na Dana-Farber Cancer Institute v Boston; Jaime Dawson, MPH, direktor programa, Služba zdravstvene Nege Prakso in delovno Okolje za Ameriško Združenje medicinskih Sester v Silver Spring, Md.; in Pat Patton, MSN, RN, FCN, podpredsednik za nego operacije na Katoliški Zdravje Pobude v Englewood, Colo.

Naše potovanje zdravstvenih nasvetov je celovito. Poleg tega, cepljenje in zdravila, potniki so podani individualizirano izobraževanje o osebni varnosti in varnosti (preprečevanje prometnih nesreč in rop), nasveti za varno jesti in piti čisto vodo, izogibanje non-malarija insektov prenosljivih bolezni, premagovanje jet lag, preprečevanje globoko vensko trombozo (DVTs), ki se ukvarjajo z zdravstveno gibanja in nasvete o varnem seksu. Razpravljali bomo tudi o z vami, kaj simptomi lahko pride med ali po vaše potovanje, ki zahtevajo nadaljevanje za zdravljenje, ko boste prišli nazaj v Avstralijo.

Opazite razliko med prvo varčevanje v starosti 25 primerjavi starosti 30 let. Varčevanje samo dodatno $12,000 v tem petletnem obdobju, ki bo dala končno stanje, ki je $209,000 višje zaradi moči mešanju. Prav tako boste upoštevajte, da so ti izračuni predpostaviti, da je povprečna letna 8% donosnost. Medtem ko obveznice-težka portfelj ne bo vam, da je neke vrste donos, 8% donosnosti, je več kot dosegljivo z zalogo usmerjeno naložbeno strategijo. In če začnete dovolj zgodaj, da boste imeli dovolj časa, da se vozijo iz karkoli nestanovitnosti trga, prihaja vaš način.


Deeper!

healthcoin je prvi na svetu blockchain, ki temelji diabetesa preprečevanje platformo. Naša naloga je, da dokaže, da je na milijone uporabnikov, ki so preprečile njihovo sladkorne bolezni. S tem dokaz, da lahko uporabniki pridobijo podjetja wellness nagrade, pay-as-you live zavarovanja, popusti in vlada davčne olajšave. Pod pokrovom je tudi podatki storitve google analytics motorja: z zbiranjem milijone uporabnikov biomarker evidence o blockchain, omogočamo drug discovery, na zdravje prebivalstva upravljanje in natančnost medicine.

Ugotovimo področju, ki bi želeli graditi kariero v. Vam ni treba, da imajo veliko (ali sploh) formalnega spričevala.
Kot sem rekel prej, bolj ustvarjalni in manj urejena polja, bolj podvržene je, da tovrstno delo izpopolnjevanje-taksist. To je lažje, da kramp delo mandatov v načrtovanje, oblikovanje, pisanje, prodaja, fotografija, večpredstavnostna, umetnosti, in entrepreneurialism, ali na splošno rabim delo, vsako delo!" tip situacijah, kot na področju računovodstva, prava ali medicine.

zdravstveno svetovanje srce

Sem velik zagovornik jedo sveže, ekološko, s hranili bogatih živil in uporabljajo okolju prijazne, ne-strupena čistila in izdelki za osebno nego.

Ampak let ' s face it—se ti izdelki lahko zares drag v primerjavi s konvencionalnimi sort. Zdrave prigrizke, kot ohrovt čipov ali govejega mesa sunkovit—lahko trikrat stroški candy bar ali vrečko koruzni čips. Chemical-free kozmetika, okolju prijazne izdelke za čiščenje in ekološko, fair-trade kave, morajo biti dostopne vsem; vendar pa je za mnoge, visoke cene te stvari, ki jih postavlja izven dosega.

Če ste ubijanje je v telovadnici 5 do 6 dni na teden, ste verjetno ne delaš dovolj! Poleg tega, boste verjetno preživeli večino svojega dan sedel na mizo, in da vztrajnost je tekoč v svoj davek na vaše telo. Ne zanašajte samo na telovadnice za vašo dnevno vadbo, vendar bi to točko, da hodi več, premikanje, in ne več gibanja skozi ves dan. Prišel je vikend, bi se izognili, ki sedi pred TV ves dan, vendar ven in naredite nekaj aktivni!